7 Mart 2011 Pazartesi

iş yaşamında kravat seçimi için bir kılavuz

mıııııııııııırrr,

baktımda bugüne kadar daha çok kadınların ilgisini çekecek şeylerden bahsetmişim hep. dedim kedi sever erkeklere de bir yararımız olsun. ve erkekler için, iş hayatında kravat seçimi için bir kılavuz hazırlayım dedim.

aradım taradım okudum, söylenenler hep aynı:
  • kravat ipek veya polyester olmalı
  • boyu, kemer hizasında olmalı
  • asla astarı görünmemeli
  • gömlek ve kravattaki desenler birebir aynı olmamalı
  • gömlek ve kravatın çizgileri aynı yönlerde olmamalı
  • kravatın rengi, gömleğinkinden daha koyu olmalı
bütün bunlara bakacak olursak iş yaşamında öyle sevimli, komik, espirili kravatları kaldırmıyor. nasıl kullanılmaları gerektiğiyle ilgili en ufak bir ip ucu yok. bu durumda garfield'lı kravatlar ancak gece öyle bara filan giderken veya haftasonu arkadaşlarla takılırken kullanabileceksiniz. tabi en rahat edeceğiniz ortamlarda kravat takmak isterseniz.




bayanlar, siz de eşinize sevdiğinize hediye niyetine kravat alırken çok sevimli bulup böyle bir kravat almayı düşünebilirsiniz ama sonra niçin kullanmıyorsun sana aldığım kravatı diye beynini yemeyin adamların. yukarda söylediğim gibi böyle kravatların hayatta pek yeri yok.



ama çok da sevimliler...

mıııııırrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de mırla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...