15 Mart 2011 Salı

it is raining cats

mıııııııırrrr,

bloglarımıza dokunduklarından beri bir şey yazasım gelmiyor. gelsede kimse girip göremeyeceği için yazmak anlamsız kalıyor. ama elbet bir gün geri gelecek bloglar elbet okunacak bu yazılar diyip bulduklarımı kayıt altına almaya devam ediyim ben.

geçtiğimiz hafta kar fırtına burnumuzu dışarı çıkartamadık. mart öyle bir geldi ki kapıdan bile bakamadık, şimdiyse bahar. bir hafta önce palto atkı bere dolaşan insanlar bu hafta montları bile ellerinde dolaşıyorlar. öyle güzel bir hava, hele güneşli bir yerde oturuyorsanız, ısıtıyor bile güneş.

ama inanmıyorum ben bu havaya, yalancı bahar bu. bir kere yağmursuz ilk bahar olmaz. gelecek, yakında yağmurlar gelecek. günlerce durmak bilmeden yağacak ve işte bizim o zaman şemsiyelere ihtiyacımız olacak.

ben kedilerden vazgeçmem, şemsiyem dahi kedili olmalı diyenler için bir kaç seçenek. evet hepsi birbirinden güzel, evet türkiye'de bunlar nereden bulunur ben de bilmiyorum.

ilk şemsiyelerimiz siyah beyaz ağırlıklı. zaten kapalı hava içimiz kasvetle dolmuş, kedi bile olsa siyah beyaz bana pek gelmez sanki...


hava yağmurlu ama benim içimde kediler hopluyor zıplıyor, enerjim içime sığmıyor diyenler için rengarenk şemsiyeler de var.


ben öyle cıngır cıngır şeylere gelemem, sade basit olsun benim şemsiyem ama kedi sever olduğumda belli olsun ucundan diyorsanız da, üstünde bir basit kedi figürü olan şemsiyelerin çeşitli renkleri mevcut.


benim tercihim, rengarenk olanlardan. siz şemsiyenizi nasıl alırsınız?

mııııııırrrrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de mırla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...