23 Şubat 2011 Çarşamba

karanlık geceler

mııııııııırrrr,

çok sinirliyim çooook. dün akşam, hem de evde yapmam gereken bir sürü iş varken çat diye gitti elektrik. istanbul'un göbeğinde hem de.

elektriğin olmaması demek, evinde herşey sadece elektrik ile çalışan benim gibi bir insan için, müzik yok demek, internet yok demek, sıcak su yok demek, kitap okumak yok demek, televizyon zaten yok, kombide çalışmadığına göre içerisi soğumaya başladı demek. işlerim zaten kaldı, onları hiç saymıyorum.

önce birkaç mum yakıp, biraz bekleyim dedim. bir iki dergi karıştırırım ama okunmuyor işte. oturduğum yerde biraz gözlerimi kapattım, dalmışım. uyandığımda elektrik gelmişti ama evin içinde iş yapmak için geç bir saat olmuştu. gittim yattım ben de.

sabahın köründe de hortladım tabi, ama bu seferde evde iş yapmak için çok erken. komşular daha uyuyordur filan. oturdum ve kedili şeyler bakındım internette. harika kedili mumlar buldum.
ama muhtemelen bunları yakmaya kıyamam. sadece dekorasyon için kullanacak olursak çok şıklar.

mumları yakmaya kıyamayacağım için tealigthları içlerine yerleştirebileceğim aşağıdaki gibi kedili mumluklar arayışında olacağım.


özellikle bu ikisi yanyana çok güzel duracaktır. hatta sofraya bile konabilir.

ama şimdi çok işim var ve iki ayağım bir pabuçta. gitmem gerek.

mıııııııırrrr



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de mırla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...