28 Şubat 2011 Pazartesi

yapışıp kaldım

mıııııırrrrr,

bir çoğumuzun evinde buzdolaplarının üzeri çeşit çeşit magnetle kaplı. bir nedenle eve gelmiş magnetler bunlar. bendekilerin çoğu eşin dostun gittiği yerlerden getirdiği hediyelikler. bir kısmı yemek siparişi verdiğimizde gelenlerden. sucunun ki var mesela. beni en çok güldüren yeni evlilerin içine minik minik fotograflarını koydukları çerçeveli olanlar. home sweet home, annem, canım annem magnetleri filan da satılan cinsten. ha bi de en komiği çilingirin magneti var. ben kapıda kaldıktan sonra buzdolabındaki telefon numarasının bana ne hayrı olacaksa.

bir de dünyada bir sürü insan kolleksiyonerlik titizliği ile buzdolabı magnetleri topluyor.

çoğu gittiği gördüğü ülkelerden - şehirlerde hatıra diye getirdiği magnetleri diziyor buzdolaplarının üstüne. veya işte oralara gidene gelene sipariş veriyor. magnet kolleksiyonunu sığdıramayıp yeni buzdolabı kapağı alan bile var.

herhalde bütün ülkelerde en çok satılan hediyelik eşya bu magnetlerdir. hem kısmen ucuzlar, hem de az yer tutuyorlar.

bir de bizim kediler var tabi, magnet olup buzdolablarının kapaklarına tırmanan.




bu güzel seriye http://www.ftrenner.com/catspmagnets.asp adresinden ulaşmak mümkün. ben balık tutanına bayıldım.


bu kedicik ne gizli planlar peşindeyse... kesin aklında bir numara var, nasılda pusu kurmuş...


bu kediciğin ise patilerini istediğiniz yere çekip uzatabiliyorsunuz. istediğiniz şekle sokabiliyorsunuz. en çok bunu sevdim.

bu tür magnetlerin yani elleri ve ayakları ile yapışıp kalanların insan figürlü ve başka başka hayvanlı olanları da var. hepsi de ayrı ayrı sevimli.

bende bu yapıştım kaldım agnetlerden mi kolleksiyon yapsam acaba? şart değildir herhalde ülke - şehir magneti kolleksiyonu yapmak.

mııırrrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de mırla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...