25 Şubat 2011 Cuma

oyun zamanı

mıııııııııırrrr,

bu ara o kadar çok arkadaşımın bebeği oldu ki. bir sürü yeni bebiş geldi. çoğu ankara'da, gitmem ve de görmem zor. zaten ankara'ya gitsem bile en fazla haftasonu için gidiyorum, e o zamanda vaktimi doğal olarak anne ve babama ayırıyorum. neyse konumuz bu değil.

konumuz yeni gelen bebeklerden birisi için yapmayı planladığım oyun halısı. adının halı olduğuna bakmayın tabi, halı filan değil. ama adı öyle geçiyor işte. bu oyun halısını yere seriyorsunuz, oyuncakları üstüne döküyosunuz, bebeğinizi de bırakıyorsunuz. orada takılıyor. dikmesi de son derece kolay bir şey. yeter ki kullanacağınız kumaşa karar verin.

ben tabiki de kedili şeyler yapmak istiyorum. bebecik bu oyun halısının üstünde bir hayli zaman geçirecek. bu arada kedilerle biraz aşina olsun istiyorum. keidlerle zevkli zamanlar geçirsin ki büyüdüğünde de kedileri sevmeye devam etsin. yani kedili kumaş arıyorum.

bir kaç gündür internetin altını üstüne getirdim. ve bilin bakalım ne buldum?

hiç! koca bir hiç...

memleketim dünyanın her yerine tekstil ve konfksiyon ürünü yolluyor ama iç piyasasında üstünde kedi deseni olan bir metre kumaş yok.


bunlar internette denk geldiğim kumaşlar. sanmayın ki bunlardan türkiye'de var. hepsi yabancı sitelerden.


aslında herbiri birbirinden güzel bu keidli kumaşlarında bir sorunu var, çok maviler. benim oyun halısı yapacağım bebek kız ve biraz daha pembeli bir kumaşa ihtiyacım var.

ve aslında biraz daha yumaşak renklerde olsalar iyi olur. bunlar çok parlak.



birazdan imç'ye gideceğim. bakalım orada istediğim gibi birşeyler bulabilecek miyim? olmazsa mecburen internetten satın alıcam ama dokunmadan da kumaş alınmaz ki. bir de dünyanın taaaa bir ucundan 1 metre kumaş getirtmeye değer mi?

umarım imç'den bir şeyler çıkar.

mııırrrrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen de mırla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...